Prev
Next

BMW 5Series "A future of cars have just started driving." Paper Ad1

/

BMW 5Series "A future of cars have just started driving." Paper Ad2

/

BMW 5Series "A future of cars have just started driving." Paper Ad3

/

TITLE

BMW 5 Series "The future just drove in."

CASE

もともとCMだった企画をグラフィックに応用した企画でした。
広告賞を受賞できた理由は、30段の企画を採用してくださったクライアントの勇気と、そして、閉じていたガレージの扉をこじ開け、存在しないクルマを停車させるという合成技術でがんばって担当してくれたグラフィックチームの頑張りだと思います。
予算がないとか、素材がないで企画をあきらめるのではなく、それをアイデアで超えてゆく仕事をしていきたいと思います。

CASE

For this project, we adapted a TV commercial project for use in a newspaper ad.
The client was confident enough with our proposal to agree to a full-page ad that would fully show off the graphics, and our design team managed to do a very realistic job of removing the original garage door in the photo and adding the new model BMW.
Although this was a low budget project with few materials to work with, the finished design proved good enough to win two awards.

CREDIT

CD : 篠田 徹
AD : 藤森 潤司
CW : 中村 浩三
AE : 丸木 理恵

CREDIT

CD : Toru Shinoda
AD : Junji Fujimori
CW : Kozo Nakamura
AE : Rie Maruki

CLIENT

BMW Japan Corp.

YEAR

2011

AWARD

60th Nikkei Advertising Awards
60th Asahi Advertising Awards

TAG

AWARD , GRAPHIC

WORK

View All WORK

RecoChoku CO., LTD.

レコチョク コーポレートサイト

rekochoku_s

Netflix

Netflix Preferred Creative Agency

Netflix_170417_s

Sony Assurance Inc.

ソニー損保の医療保険 ZiPPi〈ジッピ〉

ZiPPi_2_1_s

Back To Top