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CASE
北海道関連コンテンツを豊富に持つ北海道文化放送協力のもと「シェア=人と人とのつながり」をテーマにファミリー向け企画を提案し、5社競合を経て本業務を獲得しました。
ソニーのテクノロジーを通じて「北海道でしか体験できない遊び」を銀座に居ながら体験できる場を提供し、イベント実施後のアンケートでは「次回はゆっくりソニー製品を試したい」と答えたお客様の数が、過去のイベントと比較しても高い数値になりました。
本イベントを通して、ソニー製品の楽しさを感じていただくとともに、ブランド体験から購入への道筋を作ることに成功することができたと思います。
CASE
This project planned to utilize the entire Sony Building for a Hokkaido-themed event. Five companies put forward proposals. We won with our family-oriented idea to give visitors an immersive and realistic experience – using Sony technology – of the delights of Hokkaido that can normally only be experienced by actually visiting the region.
High-tech 3D presentations brought the outdoor fun and spectacular beauty of Hokkaido right to the heart of Tokyo, based on extensive content kindly provided by Hokkaido Cultural Broadcasting Co., Ltd. Responses to our post-event questionnaire showed increased numbers wanting to try out Sony products again.
The event succeeded in its aim of convincing visitors of the fun to be had with Sony products, with brand experience helping generate purchase intent.
CREDIT
CD : 町田 靖
PR : 大可 剛
PR : 永山 芳隆
PR : 岡里 泰之
AD : 角 岳泰
CW : 中村 浩三
CP : 餘吾 英幸
WD : 谷戸 千春
Media : 植松 建
Media : 又木 智成
Media : 濱家 大輔
AE : 近堂 哲也
AE : 蕪木 真哉
CREDIT
CD : Yasushi Machida
PR : Tsuyoshi Ohka
PR : Yoshitaka Nagayama
PR : Yasuyuki Okazato
AD : Takeyasu Sumi
CW : Kozo Nakamura
CP : Hideyuki Yogo
WD : Chiharu Yato
Media : Tatsuru Uematsu
Media : Tomonari Manataki
Media : Daisuke Hamaie
AE : Tetsuya Kondo
AE : Shinya Kaburagi