Prev
Next

mtadamet_ok_main_w1

/

madamet_ok_w1

/

madamet_ok_w2

/

madamet_ok_w3

/

TITLE

マダム・タッソー POP-UP IN SHIBUYA

CASE

お台場にある体験型エンターテインメント施設、マダム・タッソー東京の、国内初となるポップアップを、渋谷・井の頭通りに面したn_spaceにて、6日間実施。

渋谷のど真ん中で、マダム・タッソーならではのセレブリティのコンビネーションが目を引くOOHを掲出しました。結果、来場者数延べ約4,000名超を記録。1体2,000万円とも言われる、本人と見間違えるほどリアルなフィギュアにタッチしたり、ハグしたり、インスタ映えを楽しんでいただきました。

CASE

Madame Tussauds Tokyo (Odaiba) opened its first Japanese pop-up space, a six-day event at n space on Inokashira Dori, in the very center of busy Shibuya.

The space proved a success as OOH advertising, attracting over 4,000 visitors who could touch, hug and have their photos taken with the wax figures of seven international celebrities, each reputed to have cost ¥20 million to create.

CREDIT

CD:淺井勇樹
AD:尾幡晋保
Solution Planner:北澤圭吾
PL:牟田神東章悟
AE:知久泰久

CREDIT

CD:Yuki Asai
AD:Kuniyasu Obata
Solution Planner:Keigo Kitazawa
PL:Shogo Mutagamihigashi
AE:Yasuhisa Chiku

CLIENT

マダム・タッソー東京

YEAR

2018

WORK

View All WORK

キリン株式会社

キリン #カンパイ展

kirin_kanpai_02_th

ソニー株式会社

Sony Stories

Sony_HiddenSenses_0601_89585_th

マダム・タッソー東京

マダム・タッソー POP-UP IN SHIBUYA

madamet_ok_th

Back To Top